Διαφορετικότητα και Φυσική αγωγή

DSC_0304Διαφορετικότητα                                       ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ  2014

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ :ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥΤΑΦΙΔΟΥ

Ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και με βάση το
θεματικό άξονα του Σχολικού Έτους 2014-2015 «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι» αποφασίσαμε να καλέσουμε στο δημοτικό μας τον συνάδελφο Αλέξανδρο Καραϊωσήφ απόφοιτο Τ.Ε.Φ.Α.Α.-Α.Π.Θ. με κύρια ειδικότητα Ειδική Φυσική Αγωγή ? Θεραπευτική Γυμναστική και δευτερεύουσα ειδικότητα Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού ? Αθλητικό Management…..

Ο κ. Καραϊωσήφ ανταποκρίθηκε άμεσα και πρόθυμα στην πρόσκλησή μας.
Δυστυχώς ο καιρός δεν ήταν αρωγός της προσπάθειάς μας και όλη η δράση υλοποιήθηκε μέσα στην τάξη.
Στην αρχή ο κ. Καραϊωσήφ μας μίλησε γενικά για τον προσαρμοσμένο αθλητισμό με αναφορές στα special olympics και στους παραολυμπιακούς αγώνες.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

Στη συνέχεια αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο 5χ5 τυφλών …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

μας έδειξε τη ειδική μπάλαOLYMPUS DIGITAL CAMERA

με το χαρακτηριστικό ήχο του κουδουνίσματος …

και όλα τα παιδιά επεξεργάστηκαν τη μπάλα από κοντά.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

Μετά από ένα μικρό διάλειμμα παρακολουθήσαμε σημαντικές στιγμές από αγώνες 5χ5 τυφλών.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

Το θεωρητικό κομμάτι της δράσης ολοκληρώθηκε με ερωτήσεις των παιδιών και συζήτηση για το θέμα της διαφορετικότητας των ατόμων με αναπηρίες.

 

Στη συνέχεια προχωρήσαμε στην πράξη με προσομοίωση ασκήσεων για άτομα με μειωμένη οπτική ικανότητα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAO

 

 

 

 

 

 

Αφού αποχαιρετίσαμε τον κ. Αλέξανδρο ..

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ!!
Δοκιμάσαμε να παίξουμε sitting volleyball …

και λόγω του καιρού παίξαμε δική μας παραλλαγή του goalball.
Στο τέλος της ημέρας παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά video συναφούς θεματολογίας


και διαβάσαμε το παραμύθι <<Έχασα το χρώμα μου και ψάχνω να το βρω>>.
Ακολούθησε συζήτηση με τις μεγάλες τάξεις..