Αρχείο ημέρας 15 Μαρτίου 2018

Επίσκεψη Πυροσβεστικής Υπηρεσίας 2018

Η Πυροσβεστική υπηρεσία Αλεξάνδρειας ανταποκρινόμενη άμεσα στο αίτημα του σχολείου μας, για ενημέρωση των μαθητών και εκπαιδευτικών για την αποστολή του Πυροσβεστικού Σώματος που είναι η ασφάλεια και προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών και του Κράτους, καΑποτέλεσμα εικόνας για πυροσβεστικητά των κινδύνων πυρός, θεομηνιών και πλημμυρών .

Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών (Πυρκαγιάς). Οι πυροσβέστες , αφού παρουσίασαν το θέμα, συζήτησαν με τους μαθητές για την απόκτηση καλών πρακτικών σε καταστάσεις κινδύνου και έλυσαν όλες τις απορίες τους. Ανέφεραν, επίσης τρόπους πρόληψης της πυρκαγιάς στο σπίτι ή στο δάσος

Ακολούθησε επίδειξη της στολής των πυροσβεστών , πυρόσβεση ελεγχόμενης πυρκαγιάς καθώς και του πυροσβεστικού οχήματος.

Το σχολείο μας ευχαριστεί την Πυροσβεστική Υπηρεσία Αλεξάνδρειας και εύχεται καλή δύναμη στο σημαντικό τους έργο.

“Εκκολαπτόμενοι συγγραφείς” – “Les ecrivains en herbe”

Η επίσκεψή μας στο Γαλλικό Ινστιτούτο στις 19 Ιανουαρίου 2018

Το σχολείο μας, τη φετινή σχολική χρονιά, συμμετείχε με την Στ΄ τάξη στο πρόγραμμα “Εκκολαπτόμενοι συγγραφείς” – “Les ecrivains en herbe” του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους Γαλλικής γλώσσας Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι μαθητές δούλεψαν πάνω σε μια ιστορία της αρχή της οποίας έχει γράψει o συγγραφέας παιδικών βιβλίων Φίλιππος Μανδηλαράς και δημιούργησαν ένα βιβλίο προτείνοντας τη συνέχεια της ιστορίας.

Στόχοι του προγράμματος αυτού είναι :

  • H δημιουργία ενός βιβλίου: μια σύντομη εικονογραφημένη ιστορία, με εξώφυλλο και οπισθόφυλλο.
  • H ενεργός συμμετοχή των μαθητών σε μια εργασία δημιουργικής γραφής που τους δίνει την ευκαιρία να εξασκήσουν τις δεξιότητες τους τόσο στην παραγωγή όσο και στην κατανόηση γραπτού λόγου σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες.
  • H ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων και η αυτονομία των παιδιών μέσα από την συμμετοχή τους σε μια εργασία που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της παιδαγωγικής και δρασιακής προοπτικής.
  • H ενθάρρυνση του διαλόγου και στοχασμοί για το έργο της συγγραφής και του συγγραφέα.

Το βιβλίο μπορείτε να το ξεφυλλίστε στο παρακάτω σύνδεσμο:

http://en.calameo.com/read/003224556d3800696d420